Helgen

Jag fick vila i en dag (fast det inte lät som det då jag hade hela dagen planerad) så måste jag säga att det gjorde mycket. Det lilla krävdes för att jag skulle få energi till helgen. 

Fredag
Började dagen med badhuset. Efter att Tiffanys TBC-spruta hade slutat vara så kände jag att jag kunde unna henne en trip till badhuset. Men vad händer inte där tror ni?!?! Jo det började vara igen. Så när jag märkte det så var det bara att ha armen ovanför ytan. Lätt när hon älskar vattnet...not! Så nu är det bara att undvika badhuset igen tills det är godkänt till hundra.  När vet man det lixom???? Efter badhuset tog jag och Lovi en lunch på stan. De senaste två veckorna så har vi (mest jag) käkat ute en massa. Och här bajsas det verkligen inte pengar, så slut med sånt! Hann även med en snabb fika med Melissa och sin familj. Efter det hämtade syrran upp mig för en big- and lil sis day i Örebro. Shopping stod på schemat men jag är för snål för att handla något. Vill ha allt! Trots det så blev det en riktigt trevlig dag där. Uppskattades verkligen ❤️ 
Lördag
Dagen bjöds först på ett dubbel-kalas. Firade kusinerna Liv och Viggo. Det är så roligt att se de större barnen. De är så duktiga i allt. Kan verkligen se Tiffany med sina jämngamla vänner om två år. Tiffany var lite överallt. Älskar ju människor. Men ibland blev hon allt lite ledsen och letade efter mig. Tror någon är lite mammig. Det var jätteskoj och vi tackar för inbjudan ❤️ 
Efter det så lämnade jag över Tiffany till Lovi för det var dax för mig att slå klackarna i taket. Det vankades 21års fest. Wow vilken kväll. Det märktes att jag var lite äldre men inte gjorde det mig något. Det märktes även att det var ett bra tag jag hade den mängden alkohol i mig så det blev varannan vatten för mig vid 22 tiden. Haha. Nämnde jag att det märktes att jag var äldre. Kunde inte hänga med kidsen i supandet. Men sjukt kul hade jag iallafall. 

Söndag och måndag
Var en återhämtnings dag men som inte hjälpte. Jag var så sjukt seg, men absolut inte bakfull.  Jag var så seg att jag idag (måndag) tog en nap när Tiffany hade sin naptime. Men efter lunch så fick jag panik och var tvungen att gå ut. Så det blev 5km i det härliga vädret. 

Fantastiska vänner på badhuset. 

Jag och Nate My Mate roar oss i bilen på väg in till Örebro. 

Kalas!

Fina Madde ❤️ 
Nej! Det är inget snorpapper jag håller i. Utan det är skrattpapper 😂

Selfiesticken åkte upp ✌️

Hos morfar så får man chilla i gåstolen 😂😂😂

Kommentera här: