9 månader 19 dagar

Japp. Jag som aldrig blir sjuk blev sjuk. Fy fan vilken natt jag hade. Somnade strax innan 21. Jag frös som bara den och hade allt för ont i kroppen för att ta på mig mer kläder. Jag låg och vände på mig som bara den. Och varje vändning gjorde mer ont än förra. Tiffany vaknade till runt 22:30. Jag låg kvar och tänkte att Lovi skulle få ta henne. Jag tittar åt höger och han är inte där. Tittar sen på klockan och inser att han är kvar på jobbet. Så med tunga steg så gick jag till spjälsängen (1,5 meter bort) och visade kärlek till Tiff som somnade om direkt. För mig var det lika jobbigt att somna om som innan. Frös fortfarande. På morgonen ringde jag FK. Tydligen kunde den andra partnern vabba om huvudpartnern är sjuk. Jag skulle kunna ta Tiffany. Men jag tror inte att jag skulle ha varit den roliga mamman eller så. Visst. Vi förlorar lite pengar på det. Men för oss så är välmåendet viktigare än alla pengar i världen. Så Lovi tog ut Tiffany på en promenad (han passade även på att hälsa på jobbet) och jag fick sova TVÅ timmar. Detta var guld för mig. Nu mår jag betydligt bättre men nu har halsen blivit värre. Jävla skit. 

Sliten mamma i bakgrunden. 

Tuffa Tiff leker cool. 

Kommentera här: