9 månader 17 dagar

Det är exakt så gammal Tiffany är. Lika länge ute (fast längre nu) som inne. Tiden som gravid gick fort mot slutet. Men det går inte att jämföra hur snabbt det går nu. Varje dag är inte detsamma. Hon äter, sover, leker, utvecklas olika varje dag. Och mitt i allt detta så ska man dokumentera. Jag har så många ställen där jag skriver om Tiffanys utveckling att jag börjar bli koko. Bästa stället är på 'anteckningar' i mobilen. 

Jag har börjat planera Tiffanys BIRTHDAY!!!! Självklart så ska det vara den 6 juni. Delvis för att det är en röd dag. Men nu infaller det även på en lördag så det blir perfekt. Lokalen är bestämd men inte bokad. Så det ska jag göra snart. Dekorationen börjar bli klar. Jag har nämligen samlat på mig en massa skit att jag äntligen har hittat ett tillfälle att använda det. Till helgen ska vi skriva gästlistan. Om jag känner mig rätt så blir det mot 50 pers. Och om jag känner Lovi rätt så kommer han att dra ner det till 30 pers eller så. Det kommer att bli en intressant diskussion. Men tills dess så drömmer jag vidare på kalaset. 

Min solstråle 

Kommentera här: