Så svårt!

Ja ni märker att jag har ett problem. Tydligen är det svårt med ett inlägg om dagen. Ska börja nu!

Det var så längesen jag skrev att jag knapp kommer ihåg vart jag slutade. Jag kan säga att förra veckan var extremt fartfylld. Jag var planer så det skrek. Ingen lugn stund. Och jag älskade det. Denna veckan började mindre bra. Stressen satt kvar. Det är tisdag och jag är fortfarande stressad för inget. Hur mycket jag än gillar stress så märker jag att kroppen inte säger detsamma. Så from now on...chilla lite! 
Jag kan stolt berätta att min lilla tjej har passerat 8kg. Låter konstigt. Men jag är så stolt över henne. När vi var på 8 månaderskontrollen så kan jag berätta att Tiffany klarade 10 månaderskontrollen. Barnmorskan var lite vimsig och trodde att Tiff var 10 månader. 
Mitt i allt så blev Tiffany sjuk. Det måste ha varit tredagarsfebern då hon hade hög feber i tre dagar, hahaha. 
Mitt i allt det så hade jag en dejt med Caysee. Hon fick nämligen det i julklapp av mig. Sälja säg själv är den bästa presenten, hahaha. Låter ju så men det var inte exakt så. Annars så har allt rullar på. 

Stora tjejen som kör runt på Liv. 

Kodjo var inräknad i vår dejt. 

Kommentera här: