Nate My Mate

Han är ju i en klass för sig. 

Idag har han fått hänga med sin moster (mig). Han har nämligen fått någon utslag i armhålan. Jag fick äran att ta honom till vårdcentralen. Tydligen hade han gått runt och sagt att han hade vattenkoppar i armhålan 😂
Jag hade en dejt med Melissa inplanerad så hon fick helt enkelt hänga med. Hon tog Tiff medens vi kollade upp armhålan. Sedan tog vi en sen lunch på stan. Vi satt där minst i två timmar. Det är bevis på hur trevligt man hade det. 
Passade på att hämta ut mon "vinst" från Tradera på Lindex. Hur jävla nice är inte det. Lindex auktionerar ut kläder/skor där. Ingen frakt tillkommer om man hämtar ut det i en Lindex butik. Nu håller jag på och ger bud för ett par sandaler. Storlek 20 ska väll passa till sen vår och sommarn? Hoppas jag vinner iallafall ☺️
Testade faktiskt skorna nu på kvällen. Asså jag är fan lite orolig för Tiffanys leder. Hennes högra fot hängde absolut inte med i stegen. Kan det bero på att hon har varit så fram? Kanske för snabb? Ska iallafall ringa barn- och ungdomsmottagningen imorgon. 

Asså dessa två. De kan det här med tungan 😝

 Dessa "vann" jag för ynka 211kr.  

Kommentera här: