Knas

Gud va förra inlägget blev seriöst. Orka vara sån, lixom! 

Hjärtat smälter lite extra när Tiffany försöker sjunga. Hur awsome är inte det??? För några veckor sen så märkte jag att hon försökte sjunga när jag skulle lägga henne för natten. Jag sjunger nämligen alltid 'Blinka lilla stjärna' när jag nattar henne. Då kom det nämligen 'hmmm' ljud från henne. Absolut inte i takt med min sång. Men visst är det hennes sett att sjunga? Rätta mig om jag har fel. Detta är absolut inget jag hoppas att hon kan eller pushar/lär henne att göra. Detta är något som har kommit av sig själv. 
Så idag när jag matade henne så passade vi på att lyxa till det lite med Babblarna. Ang guess what.... Samma 'hmmm' kom här med, samtidigt som hon dansade. Ni ska få höra när ni träffar henne. 

Idag var det en kids dag för hela slanten. 
Blev bjuden hem till Eidwall som hade bjudit över sin "föräldrargrupp". Där fick Tiffany leka med de äldre barnen. Hon "vart i vägen" en hel del för de stora barnen. Men efter en hel del 'aja baja' (nej inte bajsa 😂) så blev det bättre. Efter några lekfulla timmar där så for vi sedan mot stan för en fika med KGA AutoSvarvfruarna och deras barn. Nu vart det lite tuffare för Tiff. Tjejen vill ju inte sitta ner. Det är så tråkigt nu när man kan krypa och ta i allt. Men det fanns tyvärr ingen möjlighet för det. Så hon fick gnälla istället. Man kan inte alltid få som man vill, har jag lärt mig nu ✌️

Finaste Dante och jag i en suddig bild. 

Vilken trio asså ❤️

Kommentera här: