Hur svårt kan det va?!?!

Varför kan jag inte blogga ett inlägg per dag? Jag måste inse att jag gör detta för mig. Men ändå undrar jag om någon uppskattar det jag skriver... 

Well, va har hänt då? Jo jag är ute och flänger en massa. Kan verkligen inte sitta still. Och det gör jag verkligen inte med Tiffany. Hon är ÖVERALLT. Så jag borde ta vara på stunderna hemma och njuta. Men istället så är jag ute och träffar nära och kära. Tiffany blir stimulerad av andra och jag kan koppla av lite. Nu vet ni varför jag är ute. Jag känner att många har egentid och min försvann när jag blev mamma. Jag tar med Tiffany överallt. Lämnar jag henne hos någon så känner jag mig dum som mamma. Inte ens Lovi får ta henne, vilket är det mest självklara, och jag får skuldkänslor. Jag som aldrig har brytt mig om vad andra tycker är extremt känslig nu. Speciellt andra mammor (de är de som tycker mest). Självklart har jag gjort saker utan Tiff. Men oj va tankarna flyger iväg då. Jag har tom. en massa saker planerad framöver och jag oroar mig redan nu för att vara ifrån henne. Jag förstår nu varför Tiff ha separationsångest. Jag har det ju! 

Mitt allt ❤️

Kommentera här: