10 månader 1 dag

Idag var det en riktigt nice dag. Solen sken och jag fick njuta av den. Dagen började med en promenad ner till stan. Efter en veckas uppehåll från öppna så var det dags att palla sig dit. Alltid lika roligt att träffa alla där. Men det jag älskar mest är allt BS (bullshit) man får höra. Åh, älskar't. Efter öppna så hade jag lite spare time så jag gick runt och njöt av vädret. Gick till McD för en en frappe. Den satt jävligt nice i solen. Efter det så var det daga för mig att dra till den Coop för deras CRAZY rea. Alla plagg kostade 10kr. TIO KRONOR!!! När jag kom fram så insåg jag att jag var väldigt sent ute. Allt var kaos och väldigt urplockat. Till slut blev det att man bara plockade på sig en massa för att det var så billigt. Bästa kapet var lätt ett regnställ för TIO KRONOR!!! Men tyvärr inte i Tiffanys storlek. Men ändå plockade jag på mig 4 st 😂

Många vände blicken när de såg min vagn. Det då visade jag de 6 fingrar. För det var till så många barn jag köpte till 😁 Sammanlagt 61 plagg 😱 

Kolla in stekarn 😎

Kommentera här: