Full of shit...

Vaddå skriva en massa inlägg på torsdagar... I dont think so :D
Det blev ju bara ett... Jag skulle ha skrivit ett till om matlagningen men tyvärr så städade vi (dammsög, skrubbade, putsade osv). Vi höll på till kl två på natten. Och inte nog med det, vi skulle vakna kl 9 och fortsätta med det lilla vi hade kvar... jag hatar att vakna tidigt och när jag gör det så unnar jag mig fin frukost :D McDonalds :D

Måste berätta en sjuk grej... :D ni som vet, vet att det finns ett fint märke på golvet hemma hos mig (opps!!!) så när mannen skulle besikta vår lägenhet så var jag berädd på att dööö MEN som tur va så säger han: allt i lägenheten ser bra ut. De märken som är på golvet är från förr. Och jag svarade direkt, Japp de är de :D. Så där slapp jag döden :D

nu är jag as trött och vill bara hem och sola och packa och fortsätta min nedräkning :D 16 dagar kvar

take care

Kommentera här: