9 månader 18 dagar

Idag börjar jag känna mig riktigt seg. Tror jag börjar bli sjuk. Det är nu mot kvällen som min kropp strejkar. Halsen bränns. Hjärnan bultar och kroppen slö. Det är väll alla symptomer när man börjar bli sjuk. Lovi frågar hela tiden om han ska vabba. Jag tror någon har längtat efter detta men jag vägrar. Han får fortsätta jobba. Jag fixar detta. Hoppas det går över snabbt. 

Innan jag blev sjuk så drog jag ner till stan för shopping. Passade på att ta ett stopp på öppna. Tiff fick leka av dig och sen äta. När hon var nöjd så drog vi till H&M. Åh vad jag älskar dealen TOPP+BYXA=99kr så jag gick crazy (typ). Köpte två set. Sen blev det lite bas kläder som Tiffany har växt ur. Jag älskar de så det fick bli en påfyllning. Sen gick vi till Lindex och där plockade jag på mig ett par solglasögon till mig och ett till Tiff. Nu är vi redo för sommaren. 

Tiffany tar (typ) en selfie på provrummet. 

Skorna fick oxå följa med hem 😍

Tro det eller ej. Men de nedre är Tiffanys. 

Tiffany åker snålskjuts hos Nate My Mate. 
1 Malin :

skriven

Tam kan väl inte vara hemma och vabba om du är sjuk? Eller har jag missat nått?

Svar: Nej exakt. Han tror det. Men no no no. Då får jag ta bort mig på försäkringskassan.
Chinni

Kommentera här: