8 månader

Shit!!!!! Jag vill absolut inte stanna tiden. Älskar varje sekund med denna underbara skapelse. Men vart tar tiden vägen? Ibland händer det en massa och ibland inget. Och nu har det gått hela 8 månader. Kan inte tänka mig något annat liv än att vara mamma åt Tiffany. Det bästa livet ever. 
Så idag är det hennes 8 månaders dag. Snart har hon varit ute lika länge ute som inne. Och tiden ute har gått betydligt snabbare, no shit det har ju hänt mer. 
Idag stod badhuset på schemat, igen. Jag tvekade först ang såret efter TBC-sprutan. Tänkte inte gå till badhuset då såret har blivit rödare och större. Men efter att ha läst lite så är det vätska som man ska vara orolig för. Det har hon inte fått än. Då tänkte jag; lika bra att dra till badhuset för tänk om hon får var i såret nästa vecka. Då kan vi inte bada. Så ringde Madde direkt och frågade om hon ville hänga med oss igen. Självklart ville hon det. Det ska bli vårt fredagsmys. Vi mötte upp härliga Alexandra på vägen. Henne lärde jag känna via öf. Hon är en sån som hänger på allt. Och jag är är sån som gör mycket så det är ju toppen. Efter badhuset drog vi in till Örebro. Det är så mysigt att umgås med min lilla familj. Så Örebro blir verkligen en liten utflykt för oss. Bilbarnstol stod på listan 'too buy' men efter att ha pratat med personalen på leksaksaffären så blev det ingen stol idag. Anledningen till det är för att Tiff har (förmodligen) ett kilo kvar tills vi byter. Huvudet sticker absolut inte ut men vi var oroliga för benen. Men så ska det se ut. Även när man byter stol så kommer benen att sticka ut. Så vi bestämde oss gör att vänta. Jag trodd ju att man byter bilbarnstol när barnet är 9 månader men så var det visst inte på vår. Det är ju skönt att jag kan använda den lite till. Tror knappast att hon går upp ett kilo på en månad. Eller?!?!?! 

Försöker ta lite mysiga bilder inne i Örebro med slottet i bakgrunden. 

Slottet kan slänga sig i väggen. Stjärnan tog priset. 

Behöver jag säga något. 
Grattis hjärtat 💜

Kommentera här: