Jag tackar...

... bruden i toalettkön i lördags. Jag var jätte kissnödig och det var en lång kö. Framför mig står en brud, don't know here. Hon börjar snacka om att att hon jobbar som städare. Trevligt och good for you. Sen kom hon in på ngt med att kissa på sig, sånt som kan hända mammor. Nice, tur att jag inte har fött några barn än. För då kanske jag skulle ha kissat på mig. Men sen kom hon in på att hon förlorade sitt barn vid födseln. Stackars, men vad kan jag göra?
Jag tackar henne för att hon underhöll mig. Hon fick mig att tänka på annat när jag var som kissnödig(ast). Men ärligt. Why why why??? Berätta sånt?
November is here. Hatar det. Hatar november. Det blir kallare, mörkare. Snön kan komma. Alla är dystra och väntar på julen. Det finns inget bra med november. Sämsta månaden.
Men för att liva upp den lite och för att liva upp min blogg så ska jag komma med en trevlig lista. Töntigt för många men trevlig för mig. Ska se till att följa den. Skriva ett inlägg varje dag. MÅSTE. Jag ska försöka att inte faila =D
Here it comes.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 – Min familj.

Dag 3 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 4 – En person jag vill träffa just nu.

Dag 5 – En bild på mig själv för ett år sen.

Dag 6 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 7 – En bild på ett ställe jag vart på.

Dag 8 – Min favorit film.

Dag 9 – Innehållet i min väska.

Dag 10 – En bild på det jag köpte senast.

Dag 11 – Min favorit årstid och varför.

Dag 12 – Mitt drömbröllop.

Dag 13 – En låt som får mig att gråta och en låt som får mig att må bra.

Dag 14 – Vad jag åt idag.

Dag 15 – Typ av killar jag faller för.

Dag 16 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Dag 18 – Min favorithögtid.

Dag 19 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 20 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Dag 21 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 22 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 23 – Mitt favoritprogram – och varför.

Dag 24 – Bild på mig och min bästa vän.

Dag 25 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 26 – En plats jag vill besöka.

Dag 27 – Någonting jag ångrar.

Dag 28 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 29 – Vad jag ville bli när jag blev stor.

 

Enjoy

 

1 Kajsicken:

skriven

Oh, latt, den ska jag med gora, nar jag far tid! :)

Kommentera här: